Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~d20s

Wszystko bardzo ładnie dobrane Taryfy w Barcelonie sa czarne i maja zółty pas tak mi sie skojarzyło. Jedynie zmieniłbym photo w top-ie, bo pachnie usa ;P
Autko troche za bardzo unosi sie nad droga... czyzby przygotowywało sie do startu w przestworza ?


+++


Telefonem komórkowym ? Pomysł bardzo fajny, kontrast .


delikatnie krzywy kadr - i te kolory jakieś takie dziwne...


yhmmmm


rewelacyjny projekt ... bardzo klimatyczny... po prostu doskonały w każdym calu

P.S. Zniszcz ich !


2 i 3 - ciekawe , czytelne i dobre w odbiorze. Ach Ci klienci ....


Zgadzam się z ~k4szkiet to dziecko tutaj kompletnie nie pasuje. Wszystkoe pieknie ładnie oprocz twego dziecka ... marzenia można przedstawic w postaci czegos bardziej wesołego - chociaz wtedy by trzeba było zmienic slogan.


zapiera dech w piersiach ...

P.S. Zmieniłbym czcionkę opisu, ale chyba miał być handwrite :P


zajebiste


świetne ... model&modelka, kadr, i te kolory ....


bardzo bardzo pozytywnie pomalowany figs... ale jedyne co mi nie pasi to ten kolor "płaszcza" , chociaz nie wiem jakie barwy maja eldarzy ;P


+ kolory
+ modelka
+ światło
.... wyraz twarzy = bezcenne


najs +++


poprsotu pro bardzo fajny layout. Podoba mi sie użycie czerwieni i odcieni szarości oraz bieli. Dobra kopozycja (że tak powiem "dobrze upchane". Typografia bardzo pozytywnie. Ogolnie ... nie ma sie do czego przyczepic...


Polska ?!

Cóż za patrriotyzm Fidel-u .

No ładnie ładnie ... niebo i polska flaga... - uniosła chwila zaprawdę !


+ kolorki
+ forma
+ rysunki
+ wizja
= R.....


REWELACJA !


czytelne i ładne dobre typo . stonowa kolorystyka. podoba sie . tylko popraw buuton "jak zamawiac"


widać progress


najs ++


2 lub 3 "_" Baardzo fajne typo i ciekawe kolory


jest git !


Witaj .

Świetna praca, przemyślane i to bardzo podoba mi sie Troszeczke niedopracowane na rogach krawedziach.

P.s. Co to opornik ?


najs



1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt